Wetet
Foorumin päävalikkoon › Wetet › Wietäwän helteinen heinäkuu
Wietäwän helteinen heinäkuu
RölliKäyttäjä |
01.07.09 klo 10:26 - linkitä tähän kommenttiin: # Pakko koittaa... taidan sittenkin tuulettaa 0/// |
Rölli |
Lainaa Vastaa |
jaskaKäyttäjä |
01.07.09 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: # Ripeä tuuletus myöskin, Rölli sä teit sen!!! Täällä on kauhia naakkojen hyökkäys - tunnelma on kuin konsanaan kauhuleffassa Linnut............ (ja nykyisen mittaapuun mukaan, mitä kauhua siinä on muuta kuin ne linnut?) Poistun tekemään päivän askareet aamupäivässä ja vissiin unohdan puolet.... |
jaska |
Lainaa Vastaa |
salla_Käyttäjä |
01.07.09 klo 10:46 - linkitä tähän kommenttiin: # Rölli, wanha nörtti ! *ihailee* Ja linktän tähän kesäkuun ketjun http://www.pinteli.net/ke...wetet/2537?p=31#cmnt-3298 |
salla_ |
Lainaa Vastaa |
Miina71Käyttäjä |
01.07.09 klo 11:53 - linkitä tähän kommenttiin: # Hienoa heinäkuuta kaikille! |
Miina71 |
Lainaa Vastaa |
aaaKäyttäjä |
01.07.09 klo 12:17 - linkitä tähän kommenttiin: # Mä lukiessani Chevyn kirjoitusta totean että liiankin totta ja siinä törmätään juuri siihen että sitten me jotka totisesti palautamme kopin siivottuna ja miten omistaja haluaa pestynäkin,sovittuna aikana saamme kärsiä siitä,että joku muu sössii hommat. Nyt kun kyse on Pallen hausta syntyi se ongelma. Matkaan todellakin menee aikaa vaikka lopuiltaan kilometrejä tulee se noin 600 pitää ottaa huomioon että mennessä on kumminkin pakko pitää pissi tauko ainakin kerran ja perillä menöö kumminkin hetki,ja matkalla kotiin näillä keleillä tarvii pysähtyä juottamaan ym.syödäkkin ehkä itse täytyy.Eli pelkkä meno- tulo taukoineen vie sen 12 tuntia. |
aaa |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: # Jahas,heinäkuu,eli kohta taas vuoden vanhempi. Niinhän se on että ei se koppi lainassa parane,Sallako sen sanoi vai kuka.. Tosin...min oon miettinyt sitä,että mistä juontaa tää lainauskäytäntö,on meinaan aika arvokkaita kapistuksia lainailla,varsinkin uudet traikut. |
|
|
Lainaa Vastaa |
salla_Käyttäjä |
01.07.09 klo 13:17 - linkitä tähän kommenttiin: # aaa, itse olen toiminut juuri kuvailemallasi tavalla koppiasioissa. Jos omistaja haluaa että seinät pestään käytön jälkeen niin ne kanssa pestään. Jos haluaa että käytetään purua niin sitten hankitaan purua, jos turvetta niin aina parempi ja onpa nyt opittu sekin ettei kaikki halua että kuivikkeita käytetään ollenkaan. Niin kauan kun ollaan ilman omaa kalustoa, toimitaan omistajan ehdoilla. Miina, hyvin menneillä valmennuksilla leijuu piiiitkään Mutta nyt huvimajaan kaffettelemaan. |
salla_ |
Lainaa Vastaa |
aaaKäyttäjä |
01.07.09 klo 14:11 - linkitä tähän kommenttiin: # Salla hyvä kun mainitsit en muistanut ollenkaan Muistolta kysyä saako kuivikkeeksi laittaa turvetta =) Nytkin heitän mukaani saavissa kerran käytetyt kun siivo poika on ei kaki eikä pissi lyhyillä siirroilla,mutta pidemmittä puheitta lähden siirto puuhiin,eli Polle sairaskodosta omalle tallille...mikäli se suullinen lainaus sopimus ei nyt mätä jostain syystä =) Lauantain jälkeen en lainaa koppia keltään ainakaan toviin. |
aaa |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: # Tottakai koppia jos lainaa pitää siitä vuokra maksaa,oli se sitten mikä oli. Mutta itselle ei tulisi mieleenkään rahastaa toisen hädällä,näitä on valitettavasti tullut nähtyä Täällä korvessa ei vois kuvitellakkaan asuvansa ilman kuljetuskalustoa,ei tulis mitään. |
|
|
Lainaa Vastaa |
aaaKäyttäjä |
01.07.09 klo 18:07 - linkitä tähän kommenttiin: # Nyy riapoo niin vetelästi että ..potkaisin vania puskuriin ja jätin sen sitten tienposkeen pir vie sanon. Jaa että miks no sen hyväkkään laturiremmi naksahti poikki ja samalla heitti toisen remmin yli ja emmää tiiä ajaa ei ainakaan voi ja traikku saatiin kyllä palautettua. |
aaa |
Lainaa Vastaa |
muisto97Käyttäjä |
01.07.09 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: # Merkillistä, kun ei tarvi selata kymmeniä sivuja, kun hakee viimeistä lukemaansa viestiä Juu tuo koppiasia on kyllä yksi v*mäisin mitä olla ja voi. Ite kanssa aikanaan olin lainakoppien varassa, ja vaikka palautin aina sovittuun aikaan,paikkaan ja priima kunnossa, niin silti huomasi kuinka nihkeästi ihmiset lainasi koppejaan.. Sitten onneksi silloisen kenkääjän kautta löytyi tuo vanha koppi, joka myytiin halvalla, kun talossa ei enää hevosia ollut Mutta siis, eksyin aiheesta, juuri omien kokemusten takia olen mielelläni lainannut koppia pyydettäessä, ja muutamaan otteeseen lähtenyt jopa kuskiksi, kun on ollut tarve päästä klinikalle tai jotain. Kerran olen yötä vastaan lähtenyt ajamaan hesaan klinikalle, ja kerran on koppi haettu yöllä, juuri klinikalle menoa varten. Tutut kopittomat kun tietää, että kopin saa hätätilassa hakea, ja heittävät vaan vietillä, että mihin koppi hävisi. Tähän asti on aina tullut kotiin ehjänä, kerran hieman klommoja oli katossa, kun yksi tamma päätti katsella maisemia takaluukun yläosasta aaa, saat laitta turvetta, jos haluat |
muisto97 |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 20:53 - linkitä tähän kommenttiin: # muisto97,juur näin. Sanokaa mitä sanotte,mutta nyt alan toivoon sellasia max+15 asteen kelejä.Mulle riittää nää paahteet..lääh.. |
|
|
Lainaa Vastaa |
aaaKäyttäjä |
01.07.09 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Muisto Sinunlaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän =) laitellaan vaikka sähköpostia sitten torstain kohdilla asiasta,kun en huomannu telefooni numeroakaan laittaa sulle =) Ulli älä valita siellä =) siis lupaili viilenevää ja sateitakin loppuviikolla. |
aaa |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: # aaa,vali vali |
|
|
Lainaa Vastaa |
muisto97Käyttäjä |
01.07.09 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: # aaa, juu postaillaan:) vastailin sulle yvhenkin, mutta minut tuntien se unohtu matkalle tonne bittiavaruuteen:) Ulli, kohta ne on taas pakkaset kiusaamassa, kun jouluunkin on enää puolivuotta Mutta Muisto toivottaa yöt, ja hilpasee saunaan!! |
muisto97 |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: # muisto,mie oon talvi ihminen |
|
|
Lainaa Vastaa |
salla_Käyttäjä |
01.07.09 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: # Ja mä olen henkeen ja vereen kesäihminen. Voiko oikeesti olla mitään parempaa kuin suomen suvi ja ystävät ? Molemmista on ilta nautittu, kiitos kaikille läsnäolleille Setä todisti meille jäykällä liikkumisella ettei lepareita voi harrastaa ja niinpä hätyytin Jillan paikalle jumppaamaan Setää. Liikkui onneksi ratsastuksessa puhtaasti vaikka laitumella liikkeelle lähtö vaikuttikin kovin vaikealle :/ Saas nähdä tuleeko tuosta enää koskaan entisensä. *huokaa syvään ja poistuu pyykkihuollon pariin* |
salla_ |
Lainaa Vastaa |
Ulli |
01.07.09 klo 23:11 - linkitä tähän kommenttiin: # Salla,voi!Noi omat hevoset ja ne ystävät Nyt tarttee mennä vaateriin,meillä on tiedossa huomenna tooosi hauskaa..Siipalle alan opettaan ratsastuksen alkeita,tarttee nauraa päivällä runsaasti varastoon ettei pokka petä illalla |
|
|
Lainaa Vastaa |
aaaKäyttäjä |
01.07.09 klo 23:47 - linkitä tähän kommenttiin: # Ulli kyllä se lupaili ukkosiakin =)sää herra tai rouva mikälie ainakin jossai kohtaa..mitäs asut siellä kaukana =)pitäskö lomalla sinnekkin suuntaa lähteä vaikka mutakakuille...meiltä kaikki on mahdollista,yks kerta soitettiin Ukkelin siskon plikalle joka silloin asui seinäjoella siinä 10 vaille seiskalta ehtoolla että keitäkkö kaffeet me lähetään..ei pahus uskonu ja puoli 10 oltii niitten pihassa sitä kiljuntaa mikä siitä tuli ei voi sanoin kuvailla =) Mä olen vuodenaika ihminen syksy on ihanaa,talvi on ihanaa,kevät kun kaikki heräävät on ihanaa ja kesä noh onhan sekin ihan jes vaikka totisesti silloin pitäs ehtiä olemaan ja tekemään ihan liikaa kaikkea. Muisto ei oo yksäriä näkyny mihin ihmeeseen ne katoaa ?? Vani on taas liikennöitävässä kunnossa,kahden miehen työskentelyä siinä seuratessani totesin että vaikka olisin osannut vian korjata ei ois näillä tee narun pitimillä onnistunut oli hiukan piukilla systeemit. Salla lohdutuksen sana kyllä SETÄ hevosesta vielä kalu tulee,löydätte ajan kanssa sille sopivan liikutus rytmin ja elämän tavan jolla pystytte molemmat näkemään vielä monen moista yhteistä kivaa. Alussa apunani oli onneksi hoitaja ja vuokraaja jotka jaksoivat päivästä ja viikosta toiseen mennä hevosen ehdoilla ja yhteis henkemme pelasi hyvin.Tosin Polle uskoakseni on antanut myös omalta osaltaan kiitoksen näille ihmisille,eri hevostelu muodoissa ja hypätäkkin ovat molemmat saaneet joskin minun luvallani. |
aaa |
Lainaa Vastaa |
salla_Käyttäjä |
02.07.09 klo 00:33 - linkitä tähän kommenttiin: # aaa, kiitos kauniista sanoistasi ! Hyvä että saitte vanin kuntoon, pääsee Palle kotiin Nyt taidan siirtyä harrastamaan yhteiseloa zetamiehen kanssa. Kummasti alkoi väsy vaivata. Vanhuus ei tule ilman vaivoja ... Kamerasta puheenollen, raahasin pitkin iltaa kameraa kaulassa -ja en muistanut ottaa yhtäkään kuvaa ...sitä se vanhuus teettää, dalmaatia vaivaa... |
salla_ |
Lainaa Vastaa |

Kiitokset heppaselle
ja pitkähermoiselle opettajalle
Mulla menee se eläimen avun tarve rahan ohitse.