Hevosia: 122866 Käyttäjiä: 4995

Raviurheilu

Foorumin päävalikkoonRaviurheilu › Solvallan Elitloppet-viikonloppu

Solvallan Elitloppet-viikonloppu

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Harri H

Käyttäjä
14 viestiä

Harri H

10.05.09 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vajaat kolme viikkoa on enää aikaa Solvallan perinteiseen Elitloppet-viikonloppuun. Onko täältä menossa porukkaa paikanpäälle? Itse olen suuntaamassa Tukholmaan lentokoneella, laiva ei varsinaisesti liikaa kiehdo :)

Mitä sitten mahtaa suomalaisista olla mukana kyseisenä viikonloppuna? Pientä psyykkailua voisi ennakkoon noista harrastaa.

Elitloppetin suhteen on varmasti hiljaista, ei riitä rahkeet suomalaisilla.

Sweden Cup sen sijaan voisi olla sellainen kisa, missä suomalaisväriä nähdään. Missä muodossa, sitä on paha sanoa. Viime vuoden menestyshevonen Aslak ei liene mukana, kaukana parhaasta kunnosta. Miten sitten on Shorthanded Goalin laita? Riittääkö terveys? E L Mikko, Express Merett?

Montelähtöön saattaisi olla tyrkyllä Isn't It Pacha, todennäköisesti onkin mukana. Sanda Spirit?

Harper Hanover? Viime vuoden voittaja Millstone's Eager ei liene puolustamassa voittoaan, joten suomalaisedustus saattaa puuttua. G. Moll voisi tietysti olla yksi mahdollinen.

3-vuotislähtöihin onkin tarjolla kiinnostavia nimiä; Antonio Duo, Lisa's Big Boy, Tannerman Can, Commanding View, Gallant Effort, Zimba Boko? Niemisen kalustosta löytyisi Zimba Bokon lisäksikin kovia nimiä, mutta eipä noista ole mikään esittänyt sellaisia otteita, mitä olisi olettanut. Jokin Muscles Darling tai Gone With Windsong voi silti olla mukana.

4-vuotiaissa voikin olla hiljaisempaa, ainakin menestysmahdollisuuksien suhteen. Target Hoss voi tietysti olla mukana, ja omaa aina menestyssaumat. Dundee, Oliver Twist ja kumppanit ovat kotimaassa kovia nimiä, mutta voi olla että noilla ei kannata naapurimaahan lähteä. Toki Dundee oli laukan jälkeen oikein hurja viimeksi.

Tammalähdössä olisi mukava nähdä esimerkiksi hurjaluokkainen Rydens Cindy, samoin Photon. V.G. Mandy Action myös mahdollinen mukana oleva hepo.

Suomenhevosia ei välttämättä kannata lähettää Solvallaan, Saran Salama tuntuisi olevan kovavireisin, mutta ei riittänyt Oslossa. Aurauksen ja Erikassonin suhteen Elitloppet-viikonloppu tulee liian äkkiä. A.T. Eko ei ole kunnossa. Huiman Pyste on tuloillaan, mutta tuskin sentään ulkomaille :) Hiljaista on.

Alemmissa sarjoissa voi satunnaisesti jotain olla, mutta niistä en nyt juuri osaa tarinoida mitään. Parin viikon sisällä olemme viisaampia, ainakin siitä mitä suomalaisia tuonne ilmoitetaan.

Itse päälähdöstä myöhemmin mietintää.

Lainaa Vastaa

Tsili

Käyttäjä
12 viestiä

Tsili

12.05.09 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joka vuosi minä aina haaveilen lähtemisestä, mutta haaveiluksi se aina jää. Ei sitten tule kuitenkaan lähdettyä.. Ehkä ensi vuonna?

Lainaa Vastaa

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu