Hevosia: 122866 Käyttäjiä: 5000

Raviurheilu

Foorumin päävalikkoonRaviurheilu › en ymmärrä.....

en ymmärrä.....

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

mauno7

Käyttäjä
1 viestiä

mauno7

20.05.10 klo 19:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

mitä teen kun lv-ori on todella kiltti muuten mutta sitten keväällä on niin kevättä rinnassa että vähän ns.sekoilee..
viimeksi minulla murtui käsi.annettaisiin nyt mauno ilmaiseksi..toinen vaihtoehto on teurastusauto jota en toivo:\ratsastaessa todella kiltti vaikka vasta aloittelia mauno onkin,joten mitä pitäisi tehdä?annanko pois vai koulutanko?äitini on sitä mieltä että mauno on minun ikäiselle liian haastava:(

Lainaa Vastaa

Felix♥

Käyttäjä
41 viestiä

Felix♥

17.11.10 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kouluta se polle, sillä et varmaa halua syödä sitä. Tai kenenkää muun syövän sitä...

Lainaa Vastaa

_Maikki_

Käyttäjä
3 viestiä

_Maikki_

17.11.10 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kannattais kouluttaa. Monta vuotta se on? Ja sit ehkä kans ruunata.. Ehkä vähän siitä rauhottuis.

Lainaa Vastaa

TuttiFrutti

Käyttäjä
11 viestiä

TuttiFrutti

18.12.10 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minkähän ikäinen mahtaa ori olla?
Anna se jollekkin 'ammattilaiselle' koulutukseen, jolla on oikeasti kokemusta ja taitoa viedä oria eteenpäin.

Lainaa Vastaa

ulivili-

Käyttäjä
7 viestiä

ulivili-

22.12.10 klo 19:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

minä sinuna valitsisin koulutuksen, tosin se vie paljon rahaa... Ruunaus auttaisi myös varmasti, toki voisi olla myös hyvä itsesi kannalta että myisit sen jonnekkin hyvään kotiin ja hankkisit itsellesi osaavan rauhallisen hevosen:) mutta jos et siitä halua luopua on tuo koulutus paras vaihtoehto:D

Lainaa Vastaa

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu