Grandevu
Grandevu › Aiheet › Missä Grändi on nyt?

Grandi
- Ikä:
- 20 vuotta (s. 01.01.2002)
- Sukupuoli:
- ruuna
- Rotu:
- Lämminverinen ratsuhevonen (puoliverinen)
- Väri:
- punarautias
- Säkä:
- 165 cm
- Talli:
- Ratsutila Nowa
Missä Grändi on nyt?
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
HensÜKäyttäjä ![]() |
11.02.12 klo 23:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Oon miettinyt jo pitkään, mihinkäs Gränsteri mahto mennä Nowalta? Olis kiva tietää, kun Grandi oli yks mun lemppari heppoista ja kisasinkin sillä jonkin verran. (: |
HensÜ |
Lainaa Vastaa |
vellu-grändi-faniKäyttäjä ![]() |
28.02.12 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: # minun tietääkseni se on vielä siellä. |
vellu-grändi-fani |
Lainaa Vastaa |
-larentso-Käyttäjä ![]() |
28.02.12 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei nowalla ole enää ketään hevosta minun mielstä se myytiin jollekin tytölle jonnekin |
-larentso- |
Lainaa Vastaa |
HensÜKäyttäjä ![]() |
02.03.12 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: # Joo, Nowalla ei ole tällä hetkellä yhtään ainutta hevosta eikä toimintaa. |
HensÜ |
Lainaa Vastaa |
sanni00Käyttäjä ![]() |
16.09.12 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: # Grändi on nykyään ratsutilalla missä minä käyn... |
sanni00 |
Lainaa Vastaa |
vellu-grändi-faniKäyttäjä ![]() |
19.09.12 klo 20:15 - linkitä tähän kommenttiin: # Eli millä tallilla? Ennenkin se on asunut Pohojois-Suomessa |
vellu-grändi-fani |
Lainaa Vastaa |
ansku98Käyttäjä ![]() |
19.09.12 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: # Grändi on palosaaren ratsutallilla lumijoella. se on nyt myynnissä koska sen kiinnostus ratsastuskoulu työhön on lopahtanut.sen omistaja on kissannut sillä esteitä, mutta se voi muuten hyvin |
ansku98 |
Lainaa Vastaa |
sanni00Käyttäjä ![]() |
23.09.12 klo 11:55 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei Grändi ole enää myynnissä.... |
sanni00 |
Lainaa Vastaa |
jemppu01Käyttäjä ![]() |
26.12.12 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: # Grändi on aivan ihana heppa!! Onneksi sitä ei myydäkkään. |
jemppu01 |
Lainaa Vastaa |
HumppaheppaKäyttäjä ![]() |
13.09.20 klo 17:28 - linkitä tähän kommenttiin: #
Grändi löytyy Heinävedeltä, ratsastin sillä viimeksi eilen. |
Humppaheppa |
Lainaa Vastaa |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu